Vår!

Höll på att bli ihjälskrämd av en humla nyss!! Nu är verkligen våren här :)

Är på jobbet, har planeringstid nu men jag vet inte riktigt vad jag ska göra :/ solen tittade fram tidigare men nu kom nå jäkla skitmoln och förstör sol vanligt!


Hade iaf väldigt kul på valborg! På förmiddagen så åt vi lite smörgåstårta, fick lite presenter. Min bror och hans flickvän kom och fira mig, och så kom moster och Kjell också :) sen åkte mamma, pappa och dom till hammarvägen för lite festligheter så jag fick huset för mig själv. Kring 18 tiden började alla dyka upp och det var ganska lugnt i början men sen spåra det ur med shots, drinkar och kurragömma ;) det var verkligen som förr i tiden, hade riktigt roligt! Tack alla inblandade <3

Var riktigt bakis på tisdag, mor och far kom och hämtade mig så jag fick äta upp smörgåstårtan som blev över, sjukt god bakismat! Åkte hem och dog ett tag sen fick jag besök och ett skrovmål, gott det också ;) sen gick vi och såg The Avengers på bio. Riktig bra film! Vill se den igen. Hulken är min idol ;D

Skönt med kort vecka nu efter långhelgen. Har varit riktigt lat så nu måste jag ta tag träningen! Var igår en sväng och idag blir det också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0