Jakomdå!

Oj vad tiden går fort, suttit och skypat med Johanna i en timma. Känns som att vi bara pratat i några minuter! Saknar henne nåt fruktansvärt! <3
Har lite ångest ikväll, eller ångest och ångest. Känns lite konstigt bara. Första fredagen på länge då jag inte är på lilla! Haha, och så när man är på fb och glor runt och ser när folk lägger ut bilder därifrån så känns det som att man missar nåt. Mitt kära lilla, haha ;D
Ligger istället hemma i soffan i min ensamhet och glor runt. Har sett film med Elin och Simon tidigare. Sen ville Simon ha skjuts hem så vi körde runt stan ett varv men det såg ändå inte ut att vara nå mycket folk ute. Jag måste ju spara krafterna!! ;D
Nu måste jag gå och sova. Måste ladda batterierna så jag orkar med filmmys imorgon med! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0