Hipp hipp hurra..

Min födelsedag närmar sig och med stora steg. Men nu är allt planerat klart iaf! Blir att vara i Nyborg hos mina föräldrar då min lägenhet är alldeles för liten för mig och mina vänner att röra oss i. Och sist vi var alla här så drog jag på mig en varning + en fet böter och det vill jag inte göra om!
Tänkte först beställa och köpa en smörgåstårta från nåt ställe men då erbjöd sig min kära Elin att göra en åt mig. ;D <3 Och då vet jag att den är god! Måste gå och handla nu här nån dag så jag får gjort bort det. Den ska inte göras förrens på söndag så jag har än lite tid på mig.
Och idag har min käre far bytt bort mina vinterdäck till sommardäcken och så säger han att 2 av dom är helt slut :/ Så där rök ca 1500 spänn till nya.. Skit! Vill inte lägga pengar på sånt där, måste spara till i sommar! Har min första riktiga semester i sommar och den ska inte spenderas i kalix ;P

Kommentarer
Postat av: Emme

Men nog kan väl Ove hitta ett par bra sommardäck för under 1000? 1500 är mycket för 2 sommardäck. Jag köpte mig 4 par sommardäck i mycket bra skick igår för 500 kr av Joel, skapligt klipp. :D

2012-04-26 @ 11:34:45
URL: http://creamcake.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo nog kan han det men om jag köper nya så kostar det ungefär 1500 och jag har inte tänkt ha kvar min bil så länge så då får jag ändå tillbaka pengarna när jag säljer den :)Jo det var ett väldigt bra köp!!

2012-04-27 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0